Byta gren?

Hopphäst? Haha nej om sanningen ska fram så vägrade vi ut oss på FÖRSTA hindret. Illa! Men till mitt och OJ OJs försvar så låg hindret mot utgången och OJ OJ ville helt enkelt ut. Haha, men snyggaste killen skulle jag vilja säga! Vi ställde upp på KM hoppningen för att OJ OJ skulle få ha kul och "glömma" dressyren för någon dag. Som jag alltid säger, varierad träning är den bästa träningen! =)



4 Kommentarer till "Byta gren?"

Daniela Skriver:

Jag har lite svårt för backdelsvändningar och ryggningarna på min ponny så jag undrar om du har något bra tips eller så? svara hjärna med ett innlägg :)

2012-02-10 | 16:43:27
Blogg/Hemsida: http://teamponnisar.blogg.se/
rosanna Skriver:

Fina bilder!

2012-02-10 | 17:23:11
Jenny Skriver:

De har du verkligen rätt i! Varierad träning leder till en gladare (alltså bättre) hst:)

2012-02-10 | 22:23:43
Blogg/Hemsida: http://jedressage.blogg.se/
sandra Skriver:

kan inte du göra ett inlägg på alla hästar du ridit genom åren? Alltså egna och andras, skulle vara kul :D

2012-02-11 | 10:29:23





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0