Det är de små stegen som blir det stora framsteget!

"Det är de små stegen som blir det stora framsteget"

Emelie sa det till Elin när jag tränade i onsdags, och nu har jag fattat lite mer vad det menas. Alltså det är detlajerna och kvaliteten i vardagen som gör det stora framsteget på tävling. Det går inte sitta och rida och "visa upp sig" så fort man tränar, utan man måste hela tiden ha kontrollen på de små stegen innan man kan rida de stora.

Är ni också sånna som ibland vill visa vad ni kan att ni glömmer bort sakerna på vägen? Jag kan vara sådan, speciellt när jag vill visa en tränare att nu är vi på g. Haha jaja, ner på jorden med mig och jobba med det små sakerna innan jag kan börja med det stora!

Pic. Fina Mistral kan verkligen gå de stora stegen ;) Alicia i sadeln på denna bild.



0 Kommentarer till "Det är de små stegen som blir det stora framsteget!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0