Helt slut!

Nu har vi kommit tillbaka till skolan efter att ha varit i två olika skolor.
Första konserten gick riktigt bra för min del andra bra men inte som första. Nu taggar jag inför imorgon, då åker vi nämligen till min gamla skola! :D

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska sluta så vi kan åka hem.
När jag kommer hem ska jag äta lite sen rida ut på Oj Oj och longera E-type då Elin jobbar mycket denna vecka.

Tyvärr hann jag inte ta några bilder, men efter lovet har vi konsert för allmänheten då ska jag be mamma ta massa kort! :D

image description


1 Kommentarer till "Helt slut!"

Ella Alm Skriver:

ni var jätte duktiga på eran konsert idag! jag går ju i hälleforsnäs så jag såg den :) du sjöng ju skit fint!

2012-02-14 | 15:20:55
Blogg/Hemsida: http://brunteonalle.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0