Skola

Fråga: Hur tänker du göra med hästarna om du börjar studera? :) Bra blogg! :D

Svar:
Studerar gör jag ju redan ;) Antar att du tänker på gymnasiet? (Går i 8an nu) Som det känns just nu så kommer jag gå kvar i skolan som jag går på nu, BCPW Flen. Vet ännu inte vilket program. Jag har allt så nära mig så känns dumt att flytta iväg när stallet, tränarna och familjen är nära. Sedan kommer jag ta över E-type om några år och Elin kommer inte låta honom flytta ifrån stallet kan jag säga er haha, hennes lilla älskling.

Jag är nöjd med det upplägg vi har med hästarna nu, så flytta till ett ridgymnasium känns inte rätt. Men som sagt allt kan ändra sig! =)



1 Kommentarer till "Skola"

Victoria Skriver:

Pannbandet som Ojoj har på bilden är det pärlor? Vart ifrån isf? :)

2012-02-12 | 22:19:06





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0