SPOOKS

Tror inte ni har missat att mitt favorit märke inom ridningen är just SPOOKS.
De har underbara saker av hög kvalie!  Jag har kavaj, tävlingspike , och väst därifrån. SÅ SNYGGT!

in och kolla på deras snygga saker, de har allt möjligt! www.spooks.se
Dessa tröjor skulle mer än gärna få finnas hemma hos mig!

   



3 Kommentarer till "SPOOKS"

Cecilia Skriver:

Hej Lina, och tack för en väldigt inspirerande blogg. Jag har följt den ett tag nu och måste bara få säga att jag blir så glad av att se hur du kämpar med skolan och dina fina hästar varje dag.



Du verkar så jordnära på något vis. Många unga ryttare som äger flera ponnys och tävlar på hög nivå är ofta så dryga, och tror att dem är bättre än alla andra. Det är inte heller sällan dessa unga ryttare(även vuxna förstås) bara rider och tävlar. Jag tycker det är trist att se, det finns så mycket mer än bara ridningen med våra fina djur.



Så egentligen ville jag bara skriva en rad och säga att jag tycker att du gör ett toppenjobb, du tävlar på hög nivå, men du tar också hand om hästarna, du mockar och du busar i skogen :)

2012-02-16 | 15:29:57
Blogg/Hemsida: http://frokenfraken.blogg.se/
Daniela Skriver:

det ser utsom om ditt pannband som är två rader swarovski är med pälor? Är det de? isånna fall vart har du köpt de?

2012-02-16 | 15:38:14
Blogg/Hemsida: http://teamponnisar.blogg.se/
Anonym Skriver:

Hej Lina, och tack för en väldigt inspirerande blogg. Jag har följt den ett tag nu och måste bara få säga att jag blir så glad av att se hur du kämpar med skolan och dina fina hästar varje dag.



Du verkar så jordnära på något vis. Många unga ryttare som äger flera ponnys och tävlar på hög nivå är ofta så dryga, och tror att dem är bättre än alla andra. Det är inte heller sällan dessa unga ryttare(även vuxna förstås) bara rider och tävlar. Jag tycker det är trist att se, det finns så mycket mer än bara ridningen med våra fina djur.



Så egentligen ville jag bara skriva en rad och säga att jag tycker att du gör ett toppenjobb, du tävlar på hög nivå, men du tar också hand om hästarna, du mockar och du busar i skogen :)

2012-02-16 | 16:59:30





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0