Storbloggare

Tror knappast många undkom tjaffset mellan två stora hästbloggar igår. För det första nej jag har ingen aning om vad som sagts hit och dit. Utan tycker faktiskt att det är på rätt låg nivå att hänga ut varandra till höger och vänster. Så gör man inte punkt.

Men jag tycker samtidigt synd om dessa storbloggare (inte bara de två gällande igår, utan alla som driver stora bloggar) tänk att ständigt ha flera tusen läsare över sig som bevakar minsta lilla grej, varje liten detalj på en bild ska det kommentaras om, varje liten skrivelse ska brytas ner i småsmå bitar och tolkas på varje läsares egna uppfattning. Självklart väljer man själv att ha dessa bloggar, men det är lite läskigt ibland. Jag vet själv att ibland kan jag tänka "Hoppas det går riktigt bra nu så jag kan skriva det i bloggen och inte hänga ut mig som en förlorare!" Galet att ens tänka så! Men den senaste tiden har jag börjat inse att det finns ingen förlorare, vi alla kämpar med det finaste vi har som vi älskar mest av allt HÄSTARNA! Jag tycker vi alla bör lägga energin på att peppa och sprida glädje, och kom med tips och ideer. Det är tufft som det är i denna hästsport som det är redan, riktigt tufft!

Behandla andra så som du själv vill bli behandlad, jag kanske inte ska yttra mig som har hundratals läsare mot dessa stora som har tusentals.

Finaste jag har det är mina hästar.



3 Kommentarer till "Storbloggare"

Fanny A Skriver:

Bra skrivet, håller verkligen med! Och jag tycker visst du kan yttra dig om detta, man kan ha bra saker att säga även om man inte har många läsare!

2012-02-29 | 06:41:56
Jumpstaars Skriver:

Skitfinblogg , bloglovin byte? :)



// Jumpstaars , kram!

2012-02-29 | 12:50:53
Blogg/Hemsida: http://jumpstaars.blogg.se/
A Skriver:

Tack Lina! Du gjorde min dag. Där är någon som har skrivit massa med dumma saker om mig och min häst på min blogg men du hjälpte mig att tänka om. Vi gör ju bara det vi älskar, är med våra hästar. Tack!

2012-02-29 | 19:04:42





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0