Agria / Folksam

Det här med försäkringar är en djungel, vi har våra försäkrade i olika bolag, både Agria och Folksam. Svårt att veta vilken som täcker och hjälper en mest när man behöver hjälp, och vad som ingår i vilken försäkringsgrupp! Men en sak är säkert, Agria är ofta sponsorer vilket gör att jag har samlat på mig många bra täcken därifrån :) Det är snyggt när man kan ha samma täcken på hästarna om man åker med båda till träning/tävling. Och jag har säkert 10 täcken ifrån Agria. Folksam har jag faktisk inte sett ute på tävlingarna jag har varit på med priser har ni? De sponsrar i Falsterbo dressyren vet jag iaf, E-type har benlindor ifrån den tävlingen med Folksams logga på!

Täcket Oj Oj har på sig har jag dock köpt av Linn ( dressyrmupparna) han står just nu med ett back on Track täcke under!:)

 

 



2 Kommentarer till "Agria / Folksam"

Lisa Skriver:

Jag har ett par folksamlindor som jag fick när jag vann dm :)

2012-01-10 | 18:08:47
Blogg/Hemsida: http://lisastromberg.devote.se
Åsa Skriver:

Hej Lina,

Tråkigt att inte våra artiklar funnits med på de tävlingar du deltagit i.

Men som svar på din fråga om varför så är det de som arrangerar tävlingarna som kontaktar sponsoransvarig hos oss om de önskar få reklamartiklar för att dela ut till de tävlande.

Jag passar iallafall på att önska dig fortsatt lycka till med träningen och kommande tävlingar!

Vänlig hälsning/

Åsa, Folksams webbkundtjänst

2012-01-11 | 12:09:32
Blogg/Hemsida: http://www.folksam.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0