Appen

Fråga: Hej Lina!
Jag hoppas att du kan svara på detta i ett inlägg!
Hur mobilbloggar du?
Jag har försökt att blogga ifrån en iphone 4 och laddat ner blogg appen men jag kan endast ladda upp en bild? Någon som har samma problem? Mvh

Svar:
Hej!
Appen har verkligen gjort att jag kan uppdatera mera och smidigare. Du verkar ju kunna skiva inlägg och lägga upp en bild. Men för att lägga upp flera är det bara att trycka på "bifoga bild" igen. Man kan bara välja en bild i taget, men du kan lägga hur många bilder som helst i inlägget. Problemet kan vara när du laddar upp flera bilder är att de hamnar dubbelt, som ni har sett i min blogg ibland. Men det kan du radera i efterhand på datorn om du går in på "arkiv" då kan du tabort de bilder som har kommit dubbelt. Pröva! Hör av dig om du inte grejade det så ska jag försöka förklara bättre=)



0 Kommentarer till "Appen"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0