Blottar allt

Det bästa med bloggen är att man kan gå tillbaka och se hur det gick för x:antal månader sedan med träningen, vad som funkade då eller vad som inte funkade. Hur man hitta lösningar osv. Bloggen är som en dagbok, man skriver ner allt som händer runt sin träning /tävlandet. Samtidigt som man blottar ut allt, framgångar som motgångar så höjer man sig lite för man vet att det är några hundra som följer mig på bloggen. Oavsett om det är folk som vill att det ska gå bra eller inte. Jag lämnar allt om mitt hästliv här, och jag gillar det. Hoppas ni också gör det. Det som är bra är att man utvecklas som ryttare när man får fundera hur man ska få ner det på skrift, det är då man utvecklas när man får fundera och tänka igenom varje rörelse, hur man gör det teoretiskt. Då kan man göra det praktiskt också.




0 Kommentarer till "Blottar allt"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0