Dressyrmupparna!

Alva: visste du att dressyrmupparna läste din blogg? :p
Svar:
Jag vet att Linn har läst lite ibland då hon kommenterat ibland. Men jag blev väldigt glad när jag såg att jag var en av favoritbloggarna. Coolt =) Haha, skämt åtsido, jag ser upp till Linn,det har jag skrivit tidigare, gillar hennes hantering och tänkande kring hästar.


Över 1000 unika läsare, inte dåligt. Tackar och bockar till Linn och alla  er som tittar in! =)

www.dressyrmupparna.se





3 Kommentarer till "Dressyrmupparna!"

rebecca Skriver:

tittade in i din blogg första gången idag, kommer absolut fortsätta läsa! :)

2012-01-11 | 22:25:21
Blogg/Hemsida: http://rrebeccaw.blogg.se/
Jennifer Skriver:

Mycket trevlig blogg, hade gärna sett ett inlägg om din "hästhistoria" första hästen och andra hästar du haft/ridit.

2012-01-11 | 23:24:21
Anonym Skriver:

När har du köpt Oj Oj? Vad heter hans gamla ryttare?

2012-01-12 | 17:45:10





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0