Ellen frågar

Ellen: Hej! Bilder är roligt såklart! Både på dej och på hästarna! Sedan gillade jag starkt då du visade hur ni förvarar fodret, så får man se lite inifrån stallet också:D Du kunde kanske göra fler videoinlägg från stallet och även från t.ex. ditt rum/hus!? :)) Det skulle vara kul!! :D Olika tips på dressyrövningar är alltid bra också! :) Superbra blogg!!:DD Nu till en fråga: är det inte sorgligt att måsta sälja hästarna man blivit så fäst vid då du tränat dem?? :)
Tack än en gång för en bra blogg! :D

Svar:
Tack för bra tips. Bilder försöker jag ta så mycket som möjligt! =)
Flera filmer kommer, senast idag la jag in två !
Jo det är tråkigt att sälja sin häst, det värsta som finns. Men jag går i 8an nu, det är mycket i skolan och jag kommer inte att hinna med helt att ha tre hästar i träning sen när jag börjar i 9an. Alla mina hästar älskar att tävla, därför vill jag inte ta ifrån någon av dom det. Casanova vill alltså komma till någon som vill ut och tävla =) När vi tog för på Comparettia (Casanovas mamma) var planen redan då att jag skulle lära mig rida in en ungponny =Casanova. Han är nu 6 år och jag tillsammans med honom har fått superfina framgångar, men nu är det dags att gå vidare. OJ OJ är min tävlingsponny som jag tävlar nationellt på, svårt att hinna med mer då=/ Men jag kommer se till att Casanova kommer till någon som älskar honom lika som jag :D





0 Kommentarer till "Ellen frågar"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0