Favorit hästar!

Detta är mina favorit hästar i alla kat. (Hållt mig inom Sverige)

Kat. A


Kaffe som ägs av Linnea Swärd! ;)


Kat B

Brodals Mistral, en otrolig b ponny som Alicia Carlsson red och jag tävlade enormt mycket mot! ;) ( med Prim)


Kat C

Casio, C ponnyn som utklassade hela sveriges kat c! Vinnaren av SM 2010 och 2011!
Reds av Flippa Börjesson!
Var med i Ponny EM laget för Sverige

Kat D

Jarno som rids av Amanda Svanberg. Har enormt mycket vinster och plac i sverige och utomlands!
Var med i ponny EM laget för Sverige


Storhäst

Detta var riktigt svårt!
Men Scandic, helt magisk häst!
EM borms 2011


Men jag måste ju nämna Briman också!
Mysiga du!



Men om jag får säga en i hela världen så är det...

Såklart Totilas!


(Jag har ju såklart inte räknat med mina killar här hemma!)


0 Kommentarer till "Favorit hästar!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0