Godmorgon!

Fredag! Härligt värre, idag blir det kort dag i skolan, för att sedan gå på komfimation. Efter det ska jag hör och häpna INTE hem till hästarna. Jag har planerat in en ledig stalldag för mig idag och ska följa med Linnea hem istället. Det var inte igår jag gjorde något sådant, jag åker ju alltid hem annars för att fixa med hästarna :) Men med planering så går allt :P

Pic. Mina två prinsar igår.




2 Kommentarer till "Godmorgon!"

Maja Skriver:

Hej Lina!

För det första vill jag säga: Tack för en superbra blogg! Jag läser det minst 2 gånger per dag, jag älskar den! Du har grymt fina hästar och du är min största förebild! Jag kommer aldrig sluta läsa den!



Och sen till några frågor:



1. Hur är Spooks kavajen? Är den den kort i längd eller lång?

2. Vad tycker du om Uvex-hjälmar?

3. Kan inte du göra fler inlägg med dina Outfits eller utrustning?



Som sagt var diggar din blogg stort! Fortsätt med det du gör, för du är grym på det!



Kram

2012-01-27 | 10:00:43
Maja Skriver:

Hej igen!



Vore även snällt om du svarade på de här frågorna: ;)



1. Hur lång är du?

2. Vilken storlek har du i kavajen?

3. Hur lång tid tog det innan du fick kavajen från att du bestälde den?



Om du undrar varför jag frågar så konstiga frågor så är det för att jag är osäker på storlek i Spooks kavaj. Ha det bra! :)

2012-01-27 | 11:06:48





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0