Innebandy träning!

Nu är jag hemma efter att ha tränat innebandy! Kul :D
Blev en flygtur över sargen, men men! ;) haha!

När jag kom hem ifrån skolan, red jag ut på Oj Oj och longerade Casanova ;)
Båda var fina och väldigt glada :D Det gör även mig glad!!

Sen tog jag ut Ove på gången och pysslade om honom! Sen tog jag på ett fleecetäcke och framskydd och gick ner på banan och han fick springa av sig lite, och oj så gld han var! Örona spikade rakt fram och gjorde små glädje skutt lite då och då. Jag hade bara satt på longerings linan i griman så han var ju inte inspänd eller något! Han vilar ju fortfarande ;)  ( bilder kommer )  


Efter så lekte jag och Ove med kameran! Haha! Om ni vill se de bilderna så gäller det att kommentera massor i detta inlägg! ;)


image description


6 Kommentarer till "Innebandy träning!"

Isabella Skriver:

Gud va Ove är fiin<3 Jag älskar honom! :D O din blogg är bäst jag läser den flera ggr per dag!!! :D Om du vill ha lite tips på vad du an skriva om så är bilder o olika visningar av stallet/ditt rum/då du rider kuul!!Fast det har du ju ofta:D Sedan skulle det vara kul att få veta hur du t.ex. lindar dina hästars ben? :)) Tack Lina för en superblogg <3

2012-01-24 | 08:52:27
Anonym Skriver:

Jag vill se:p

2012-01-24 | 09:10:35
Lovisa Skriver:

visa bilder :D

2012-01-24 | 09:16:05
Blogg/Hemsida: http://moseisley.blogg.se/
Klara Skriver:

BILDER<3

2012-01-24 | 15:14:16
Emma Skriver:

BILDER !:D

2012-01-24 | 20:37:55
Elise Skriver:

jag vill gärna se bilder! :D

2012-01-25 | 16:42:52
Blogg/Hemsida: http://eliisevogniild.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0