Januari 2011

Tänkte börja visa efter varje ny månad hur det såg ut förra året. Så here we go:
Förra året i Januari såg ut på följande vis, man glömmer lätt hur det såg ut för ett år sedan:

Januari 2011

 - Startade min blogg 6 Januari 2011 (wow snart 1 år!)
- Började lära känna OJ OJ, han kom ju till mig 28 dec 2010
 Vi passar bra på många olika plan ;)



- Bestämde oss för att Casanova inte skulle ut på annons då han och jag passar riktigt bra ihop (se vad mörk han var!).



Gjorde min och Casanovas första start någonsin på tävlingsbanan, hehe gick sådär, han var livrädd för funktionärerna. haha tur han har mognat ordentligt. 57,9% fick vi, men det var ju iaf en debut! haha.



- Tandläkaren med E-type & Casanova

- Debuterade OJ OJ , LA:P1 vinst på 69%



- Något av det strösta som hände 2011 var att Alvin föddes, mitt kusinbarn! Han fyller 1 år den 29 jan!:D





1 Kommentarer till "Januari 2011"

Alexandra Helander Skriver:

Älskar första bilden!! :D

Kram!

2012-01-03 | 20:41:37
Blogg/Hemsida: http://mylifeinword.bloggplatsen.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0