Jens 27!

Nu har jag, Elin och Rasmus varit hos Jens ( min bror ) som fyller år idag. Jag ska även dit ikväll ;)

Jag och Elin åker till ett ridhus och tränar hästarna idag ;)

Vad vill ni läsa om? Skriv torka!



4 Kommentarer till "Jens 27!"

Lovisa Skriver:

Massa bilder är alltid roligt! Sen ifall du har nått bra tips och så kanske? :)

2012-01-08 | 13:16:44
Blogg/Hemsida: http://moseisley.blogg.se/
Lovisa Skriver:

Massa bilder är alltid roligt! Sen ifall du har nått bra tips och så kanske? :)

2012-01-08 | 13:16:44
Blogg/Hemsida: http://moseisley.blogg.se/
Ellen Skriver:

Hej! Bilder är roligt såklart! Både på dej och på hästarna! Sedan gillade jag starkt då du visade hur ni förvarar fodret, så får man se lite inifrån stallet också:D Du kunde kanske göra fler videoinlägg från stallet och även från t.ex. ditt rum/hus!? :)) Det skulle vara kul!! :D Olika tips på dressyrövningar är alltid bra också! :) Superbra blogg!!:DD Nu till en fråga: är det inte sorgligt att måsta sälja hästarna man blivit så fäst vid då du tränat dem?? :)

Tack än en gång för en bra blogg! :D

2012-01-08 | 15:06:58
Anonym Skriver:

red du nån gång jullans ponny pedro? o i sånna fall, hur var han o rida? har ju bara sett hur magisk han var när jullan red han :)

2012-01-08 | 15:59:15





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0