Jullan & Pedro

Fråga: red du nån gång jullans ponny pedro? o i sånna fall, hur var han o rida? har ju bara sett hur magisk han var när jullan red han :)

Svar:
Pedro var jättefin, och så trist att det slutade som det gjorde. Annars hade jag haft min vän med mig på de nationella tävlingarna runt om i Sverige nu tror jag. Jag och Jullan tävlade en massa tävlingar tillsammans, och som ni vet så är jag och Jullan riktigt bra kompisar. Men jag kan inte uttala mig om hur Pedro var att rida, det är bara Jullan som kan =)

Pic: Jullan& Pedro Jag & Lilla Prim
Bi både vann cupen Jullan i kat c och jag i kat b.
De gryma priserna stod som vanligt Gripen för ! Bäst att tävla där om man vill komma hem med bra priser ;)



2 Kommentarer till "Jullan & Pedro"

Anna Skriver:

Kan du inte skriva mer om ditt hästliv? Om vilka hästar du har haft? :)

2012-01-08 | 19:22:39
Blogg/Hemsida: http://ponnydressyr.devote.se
Erika Skriver:

Vad hände med pedro?:)

2012-01-09 | 02:45:23





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0