plus vs minus

Nämen sedär, ikväll lärde jag mig något nytt! Hur man gör tidsinställda inlägg. Tack för hjälpen =)
För er som inte vet så när skriver "nytt inlägg" så till höger finns det en "box" tryck på den och ställ in. Nu kommer jag alltså kunna ha bättre uppdateringar när jag är i skolan också! Toppen!

Något som jag själv jobbar väldigt mycket med är mina armar. Jag får lätt armbågar som står utåt lite, och det är fel. De ska vara inåt längs sidan om kroppen och vara stabila. Inga sladdriga! Denna reblik säger Elin hundra gånger till mig "in med armarna!" haha fattar inte att det ska vara så svårt för mig att ta mig till det. Men jag jobabr på det. Det var alltså dagens minus.

Dagens plus var däremot i travökningarna att jag verkligen vågade sitta till i sadeln och ta i med hela mitt säte. OJ OJ har jättefina ökningar, men idag gjorde vi våran bästa någonsin! Jag måste alltså våga begära mera hela tiden, sluta nöja mig med saker. Och det gjorde jag idag, så dagens plus var det!

Tror det är bra att sätta upp plus och minus i sin egenridning, det är lätt att man mest fokuserar på vad hästen måste göra bättre, om jag som pilot gör rätt, går även hästen rätt, svårare än så är det inte.

pic. Tre av mina favvo killar ;)

image description


0 Kommentarer till "plus vs minus"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0