Svar på frågor

G: Sitter du alltid ner i traven, även när du bara joggar lite lätt?
Superbra blogg förresten!! :D

Svar:
Nej, när jag joggar så rider jag alltid lätt, både när jag joggarfram och av.
Ibland när OJ OJ är spänd på tävlingar brukar jag jogga honom inne på banan precis innan domaren blåser för att få hon mer avslappnad. Tack, kul att du gillar den! =)

Anonym: Hej!
Jag tänkte bara fråga vart man kan köpa slickstenarna du har till dina hästar, min ponny älskar nämligen att slicka på saker så tror det skulle passa honom utmärkt!

Svar:
Jag köpte de i Globen. Men jag har länkat vart de går att köpa dom.
De älskar dem! :D

http://www.hippson.se/shop/hastfoder/fo-der/mini-horslyx-sma-slickstenar.htm

Lisa: Ser jätte fint ut , jätte roligt med mycket bilder :)
Rider ni en gång per dag på lägret ? kan du skiva hur dina dagar ser ut :)

Svar:
Ja visst är det! =)
Det är två pass om dagen. Men träningen läggs upp utefter varje ekipage, så ibland kanske man rider två och ibland 1 pass. Blir lite tufft om hästen skulle gå två gånger om dagen i 5 dagar :p
Kan skriva ett inlägg hur dagen på Brolöten ser ut senare!

????- Vad äe det för en hemsk header!! Vad hände med den gamla??????
Svar:
Som jag skrev i tidigare inlägg så är det något fel på min blogg, headern syns inte. Därför har jag standard nu tills det blir fixat.

image description





3 Kommentarer till "Svar på frågor"

Anonym Skriver:

Vet du vad juliette hade för dressyrsadel till sin fina fina ponny pedro?

2012-01-02 | 19:18:12
?? Skriver:

Vad äe det för en hemsk header!! Vad hände med den gamla??????

2012-01-02 | 20:04:50
Jessica Skriver:

Hejsan, jag har följt din blogg litegrann ett tag, du har verkligen fina ponnyer. :)

Förresten så har du väl inte missat min nystartade blogg som har gjort stor succé de senaste dagarna med tusentals besökare varje dag?

2012-01-02 | 23:38:37
Blogg/Hemsida: http://ungdressyr.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0