Tävlingsplaneringen

OJ OJs tävlingsplanering är nu gjord i stora drag. Kan bli en del förändringar beroende på var "obs tävlingarna" är. Har inte hittat det på förbundetssida ännu, har någon av er?

Några extra roliga tävlingar är:
Mantorp- var kur förra året, skulle vilja rida den klassen!
Dagstorp Ponnyderbyt -himmla kul med så stor tävling med blandade nivår hoppning som dressyr
SM 2012

Sedan är självklart alla tävlingar roliga,men dessa är något extra ;)

image description


2 Kommentarer till "Tävlingsplaneringen"

Alva Skriver:

Hihi, jag tävlar för mantorpsryttarna ;). Jag har tänkt att försöka kvala till nationellt tills dess, så jag också kan vara med! :)

2012-01-10 | 20:18:45
Blogg/Hemsida: http://livelysunflower.blogg.se/
Linnéa Börjel Skriver:

Jätte fin blogg! Jag funderar på att köpa ett nytt träns till min ponny men vet inte vilka som är "inne" i dressyren :s så jag ber dig om råd! :) helst nå billigt också!

2012-01-12 | 21:11:56
Blogg/Hemsida: http://jakamoko.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0