Tips på blogg

Kommer börja tipsa lite bloggar som jag tycker är bra.

Sanna Nilsson bor i Eskilstuna, alltså bara 4 mil ifrån mig. Hon har byggt upp ett fantastisk fint stall/ridhus (ridhuset sitter ihop med stallet). Har väldigt många fina hästar i stallet!  Hon är 20 år och satsar fullt ut på sitt företag. Har den otroligt fina hästen Don Dorn som Mattias Jansson har tränat/tävlat.

In och kolla! http://sannanilssondressyr.blogg.se/ 

Tagit bild ifrån Sannas blogg. (hoppas det är ok)



Har ni tips om några bloggar jag kan tipsa om?


4 Kommentarer till "Tips på blogg"

stina Skriver:

nannakasche.devote.se

2012-01-19 | 18:55:13
Anonym Skriver:

www.gotlandstosen.blogg.se :) hihi!

2012-01-19 | 19:23:00
Amanda Skriver:

Hej, jag måste bara fråga; vad har du för storlek i dina BR-schabrak?



Tacksam för svar.

2012-01-19 | 20:41:40
Sofie Skriver:

Hejsan, ville först säga att jag älskar din blogg! Me på facebook står det ju att du har en kille men är du aldrig med honom?



Kram :)

2012-01-20 | 08:11:44





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0