E-type & Jag

E-type och jag fick massa beröm av Elin idag! Han gäller det att påveka så lite som möjligt, haha skumt men det är svårt att försöka inte störa honom för han är så känslig. Det gäller att sitta korrekt och absolut inte klämma med bena alls! Nyttigt för mig att komma upp på honom för då får jag verkligen känna att det blir fel om jag klämmer. Utan om jag vill ha mer framåtbjudning så lägg till skänkeln och sen bort med den. Just det är min stora svaga bit, men något som jag är medveten om och jobbar på! :P E-type har utvecklas massor de senaste veckorna, han har ärligare bjudning och en mycket högre form vilket gör det hela betydligt lättare ;)
 
Hoppas hoppas vi får starta i gripen, E-type är så rolig att rida och jag tror vi skulle ha superkul där! Ibland skulle man vilja att det var lite som i hoppningen att det gick ta emot mycket fler anmälningar, men icke i dressyren buhu. Men många anmäler sig för att säkra upp platser och sedan tar de bort sig (!?) Fult enligt mig, tycker tt pengarna bör dras direkt ifrån tävlingsdatabanken så att färre skulle göra så. Självklart kan man ångra en anmälan meeeen lite väl många gör det för att just säkra ifall att de skulle åka iväg, sett att några anmälar på två tävlingar samma helg, inte okej! Ge plats för dom som vill till just den tävlingen istället.
 
 


0 Kommentarer till "E-type & Jag"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0