fråga - varför sälja

Fråga: Varför ska ni sälja Casanova? Han är ju så fin och ni passar så bra tillsammans :)
 
Svar: Ja han är underbar, tycker verkligen om honom.
Grejen är den att jag har ju OJ OJ som "första ponny" och det är väldigt mycket tid som läggs ner på honom samt att jag ofta är borta på meeting som är över hela helgerna då känns det som att Casanova kommer lite åt sidan, och vi vill att han ska vara någons första val, att all tid och omsorg läggs ner på honom. Samt att han kan få en ny ryttare ha riktigt kul på tävlingar/träningar med han. Det är sorgligt att göra det men detta har varit bestämt sedan han var 3 år. Jag skulle lära mig rida in en unghäst och få erfarenhet av det, han har gett mig så mycket glädje! Och han är inte enbart dressyrponny, utan han gillar även att hoppa! Så vi tränar regelbundet i både hoppning och dressyr, Han är en klippa! Ni får gärna tipsa folk som letar efter ponnier om honom. Jag börjar ju även 9an vilket kommer göra att lite mer tid måste läggas på just skolan.
 


0 Kommentarer till "fråga - varför sälja"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0