hår!

Fråga: Hur har du fått så himla långt och fint hår? Helt galet, har du aldrig klippt dig?
 
Svar: Tack snälla! Jag har sparat men jag klipper mig med jämna mellanrum. Har inte direkt några tips
Mitt tips är väl om jag ska ge något så är det denna hårborste;
 
 
Som en hästborste, reder ut och ger snygg glans!


1 Kommentarer till "hår!"

Michelle Skriver:

Håller med, ditt hår är verkligen DÖSNYGGT! Undrar en sak bara, vad är det för märke och modell på dina stövlar, de var verkligen jättefina! Vart har du köpt de och var de dyra? Jag måste nämligen köpa mig nya stövlar, men de får inte vara så dyra :/

Svar: Tack! Det är köing suuuuper! Mina kostade 4000 kr tror jag.
Lina Dolk

2012-07-23 | 15:02:52
Blogg/Hemsida: http://sockervit.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0