hjälp mig hålla bloggen vid liv

Godmorgon alla, hoppas ni får en strålande lördag!
 
Dagens åsikt av mig ;)
Här leverera jag inlägg efter inlägg meeen jag måste säga att kommentarerna är låga och att jag tycker flera bör kommentara. För att då hjälper NI mig att få bloggen levande och mer intressant om det kommer åsikter ifrån er. Och vi behöver inte tycka lika, vilka hästfolk gör det? ;) Lämna gärna tips ifrån vad ni ser via filmerna /fotorna /texten, kanske gör jag något som ni vet bättre om?  Hela 10 inlägg gjorde jag igår varvat med videoinlägg, och det tar tid att blogga och för att göra det lite roligare så bör ni kommentera. Glöm inte att jag svara ibland endast i kommentarena ni lämnar och gör inte alltid ett inlägg av er fråga =)
 
bild ifrån google.se


4 Kommentarer till "hjälp mig hålla bloggen vid liv"

Maja Skriver:

Jag tycker det skulle vara jättekul om du gjorde ett inlägg där du visar för och efterbilder på ponnysarna. Specielllt roligt skulle det vara att se Cassanovas och Oves utveckling, för de har blivit såå fina och du har gjort ett himla bra jobb!

Svar: det ska jag göra! =) tack för tipset.
Lina Dolk

2012-07-21 | 09:52:56
sandra Skriver:

jag har kommenterat förlänge sedan och undrar ifall din lille syrra rider och så men du svarar ju aldrig. Blir roligare att kommentera ifall du också svarar...

Svar: Har ingen lillasyster och har även svarat i ett inlägg, hoppas du ser det =) kram
Lina Dolk

2012-07-21 | 12:58:56
Linnea Skriver:

Hej Lina!
Jag undrar vilka klubbar du tävlat för, och varför du ev. bytt. Måste bara få säga tack också för en jättebra blogg!

Svar: Kommer svar i ett inlägg! tack! =)
Lina Dolk

2012-07-21 | 23:17:59
Mollie Skriver:

Hej! Jag tycker att det är jättekul att du gör så många inlägg. Varje gång man går in på din blogg så har du skrivit något nytt, och det visar ju att du verkligen vill och tycker att det är kul att blogga! Synd att det inte är så många som kommenterar... Skulle vara roligt om du hade en This or That med många olika saker, och att man kan kommentera exempel innan. Då kanske du får mer kommentarer! Bara ett tips, tack för en jättebra blogg! :)

Svar: tack för tipset ska fixa en this or that! =)
Lina Dolk

2012-07-22 | 12:17:00





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0