Jönköping

Utvärdering Jönköping
Jag kan ju dock bara ge för söndagen då jag inte var med under hela meetinget.
 
Parkering: Bra och nära till allt, man var mitt i allt
Framridning utomhus- Riktigt bra underlag, men lite väl smalt för att kunna göra allt då vi var några samtidigt.
Underlag utomhusbanan- Mycket bra!
Framridning ridhus- Stort och ljust ridhus med bra underlag!
Underlag ridhusetsbana- Bra även där, jag har var nöjd med underlaget överallt och det är det viktigaste på en tävlingsplats att de har bra kvalité
Funktionärerna: Alla glada och trevliga!
Priser: Väldigt fina rosetter och plaketter samt att det är roligt att få presentkort och få möjlighet att välja själv än att få ett pris i handen, detta meeting sponsrade ju Hööks!
 
Ja som ni ser är jag nöjd med allt på denna tävlingsplats, en plats jag vill åter till och absolut tycker ni ska åka till om ni får möjlighet!
 
 
 


0 Kommentarer till "Jönköping"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0