Klubbar jag ridit i

Fråga: Hej Lina!
Jag undrar vilka klubbar du tävlat för, och varför du ev. bytt. Måste bara få säga tack också för en jättebra blogg!
 
Svar:
Jag tävlade först för Flensbygdens RF, Elin och min andra syster mamma var med där och då blev ju jag självklart också med =) En rolig klubb där man kände alla! Sen började jag satsa på dressyren och det fanns bara lag upp till division 2. Och då gick jag över till Nyby-Torshälla RK, tävlade division 1 med dom. Där red även Linn (dressyrmupparna), Men nu har jag ju återigen bytt klubb igen som jag gjorde till detta år, och det är Årsta-Runsten :D Jag vill rida lag SM med dom och vi har ett riktigt bra lag i år. De var även bra förra året då de red hem ett brons på lag SM. Jag hoppas jag har en plats i laget och att vi kan ta oss till finalen men vi är några ryttare som vill vara med tror jag så vi får se vilka som blir uttagna. Roligt att du tycker bloggen är bra! KRAM
 
Årsta kommar att ha Ponny SM samt Lag SM fälttävlan, coolt va =)
Mer infor hittar ni här: http://www.arsta-runsten.se/
 
 
Bild ifrån när gripen hade meeting, här är vi tre Årstaryttare som etta två trea.
 


0 Kommentarer till "Klubbar jag ridit i"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0