Nöjda

Jag tror att både jag och hästarna var nöjda efter dagens pass!
 
Jag började med Oj Oj hade nya bettet också och jag tyckte det funkade perfa på honom, det är allså lite kortare är det jag hade innan, han var mjuk och fin och snabba ben! :D Sen skrittade jag runt Borgen med honom och han hade örona spikade rakt fram hela tiden ;) Sen släppte jag ut honom och red Casanova!
 
Han var också mjuk och fin idag, flyttade sig lätt åt båda sidor och sen gjorde jag inridningar i galopp och det gjorde han också väldigt bra så jag höjde nivån lite och red upp på medellinjen i trav, gjorde halt tidigt på linjen, ryggade och fram i galopp sedan gjorde jag hat i slutet av linjen. Han var super! Har aldrig tränat på det tidigare, men efter som att det är så i LA:4 som vi ska rida i helgen så kanske det var på tiden!!! ;)
 
 
 


0 Kommentarer till "Nöjda"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0