nu kör vi!

Godmorgon!
Nu ska hästarna promeras och borstas. Boxarna är redan mockade och vatten självklart påfyllt.
Rider båda på em så hoppas ni håller tummarna för mig.
 
Mitt mål är att rida avslappnat och lugnt, försöka att inte fokusera på allt runt om utan hitta min egna väg. Det är mitt problem, att jag kan bli störd om saker runt om,men jag jobbar på det :P
 
Ska titta på hoppningen nu och heja på min vän Linnea som hoppar. Även Ebba ska hejas fram! Lycka till alla som rider idag =)
 
pic. igårkväll vid havet.
 


1 Kommentarer till "nu kör vi!"

evelina Skriver:

håller tummarna för dig !! hoppas det kommer gå bra för er idag !! ni är ju så sjukt duktiga !!

Svar: tur du höll tummarna, det gick ju riktigt bra! =)
Lina Dolk

2012-07-06 | 07:51:37





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0