Nya fina saker!!

Jag och Elin var inne en sväng på Häst&Hund i Flen idag, jag skulle köpa ett nytt tävling scabrack och ett nytt bett till Oj Oj, och det var precis det jag fick med mig hem! Nöjd med mina två köp.
Nästa gång jag har vägarna förbi så ska jag bara springa in och köpa en matchande huva. Oj Oj är väldigt känslig mot fluggor och andra djur så det hjälper väldigt bra!
 
 
Och på tal om nya saker så har jag även köpt ett par nya benlindor av Gunilla, (linn på dressyrmupparnas mamma) Dom hon gör med pälor på, väldigt fina och väldigt billiga!! Det var kul att träffa Linn och Gunilla igen, det var väldigt länge sen nu. På den tiden Linn var med och tävlade Brave Heart i samma elit lag som mig och Prim ;) Köpte även ett nytt snyggt pärlband till min hårutsättning som matchar mitt vita scabrack med röd kant!
 
 
 


2 Kommentarer till "Nya fina saker!!"

Linn Skriver:

Har inte hennes mamma en hemsida där man kan beställa ifrån?

Svar: None
Lina Dolk

2012-07-02 | 23:09:50
Matilda Skriver:

vad har dina ponnysar för storlek på schabrak?:)

Svar: Jag brukar alltid köpa ponny/16" men det fanns tyvärr inte så jag köpte ett full/17" men det passade också, men jag har köpt full tidigare och dom har varit förstora så dom har jag gett till E-type! ;)
Lina Dolk

2012-07-03 | 00:07:13





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0