Putsning!

Jag har varit väldigt dålig på att smörja av mina träns ofta, gjorde det typ bara när det hade regnat eller innan tävling. Eftersom att det är sååå tråkigt! Men nu har jag blivit jätte duktig! Efter varje pass putsar jag tränsen och "snörrar" ihop dom, och man märker att tränsen blir mjuka och väldigt rena såklart av det! Sadlarna smörjer jag när det behövs!



2 Kommentarer till "Putsning! "

Anonym Skriver:

Jag har samma, förut - jättedålig, nu - varje dag ;D bra blogg!

Svar: heja du! Håll i så gör jag detsamma :P
Lina Dolk

2012-07-25 | 18:14:41
Johanna Skriver:

Hur snörar du ihop tränsen och varför gör du det egentligen?

Svar: svarar i inlägg!
Lina Dolk

2012-07-25 | 22:34:30
Blogg/Hemsida: http://johannaforssell.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0