sadel fråga

Fråga: Hejj Lina, för det första grattis till allting!! :) För det andra undrar jag samma som Rebecca här ovanför, och sedan har jag en liten fråga om sadlar. Jag skall köpa en ny till min ponny som jag rider "lite av allt" med, mest dressyr men vi är inte så jätteduktiga än (alltså inte nybörjare då men mittemellanbra så att säga), men jag har funderat på att skaffa en dressyrsadel. Mina frågor är, vad tycker du om den saken, jag vet att det är sv¨rt att säga men..? Går det att hoppa i dressyrsadel? Något bra märke? :) Tacksam för svar och tack för bra blogg! :D
 
Svar: Hej! tack så mycket!
Jag var reserv till NM men ingen fick lov att lämna återbud så jag fick alltså vara hemma. Hoppas jag får chansen nästa år! Hhade varit riktigt kul.
 
Jag hoppar själv i dressyrsadel då jag inte har kunnat /velat lägga ut en massa pengar på en hoppsadel, finns så mycket annat som går före. Men jag skulle gärna vilja ha en, så får börja spara.  Om du rider lite av allt som du skrev kanske du bör rikta in dig på en allround sadel? Vad trivs du själv bäst i att rida med? Gå efter det,känslan är det viktigaste och att den ligger bra på hästen! =)
 
 
 


2 Kommentarer till "sadel fråga"

Anonym Skriver:

Vad synd med "finland tävlandet"!
Okej jo du har ju rätt i vad du säger, skall fundera lite :).

Svar: ja men de som åkte gjorde det bra! =) hejade hemifrån på dom. Gör det!
Lina Dolk

2012-07-02 | 20:35:27
matilda Skriver:

vad har dina ponnyer för storlek på schabrak

Svar: 16 och 17 tum!
Lina Dolk

2012-07-02 | 21:57:18





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0