Segrare på ponnyderbyts första dag!

SEGER första dagen på ponnyderbyt med OjOj! Wihuuu vilken ponny! Det var riktigt länge sedan jag fick till denna mjuka fina ritt som man får en såndär bra känsla av när man skrittar ut. Han var verkligen med mig!
70% och alla domare höll mig och OjOj som 1a <3
 
Casanova fixade till en bra ritt han med, 66% i la:1 och vi tog hem en 4e placering! Vi missade båda skänkelvikningarna men det andra var bra, galoppen plockar vi poängen i. Stolt över han! Över båda.
  Nu ska jag njutaaaaaa! och bada i havet!
 
JAG ÄR SÅ GLAD!
 
 


4 Kommentarer till "Segrare på ponnyderbyts första dag!"

Sofie Wahl Skriver:

du är bäst Lina! KRAM

Svar: hästarna är =) KRAM!
Lina Dolk

2012-07-06 | 21:03:43
Blogg/Hemsida: http://dittwahlavnaglar.blogg.se
Anonym Skriver:

Härligt, ni är grymma!!!

Svar: taaaack! :P:P
Lina Dolk

2012-07-06 | 21:33:37
Anonym Skriver:

Du är så sjukt bra!

Svar: vad snällt, tack!=)
Lina Dolk

2012-07-07 | 07:51:16
Sara Li - Hästar och familjelivet! Skriver:

Duktig du är Lina! Lycka till idag. Kram på dig. Hälsa!

Svar: taaack!=)
Lina Dolk

2012-07-07 | 09:24:34
Blogg/Hemsida: http://slv.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0