This or that

Önskemål om om THIS or THAT
Så kommentera förslag så väjer jag vad jag tycker. Ni som inte vet så ger jag exempel här:
 
Sommar/vinter
Dressyr/hoppning
Brunt hår/ Blont hår
Popcorn/ Chips
 
 
 
 
Ingen ide att fråga vilken av mina hästar jag gillar bäst, gillar de alla lika! =)


6 Kommentarer till "This or that"

Elvira Skriver:

Det skulle vara kul om du skrev och la upp bilder på dina favorit hästar i alla kategorier i både dressyr och hoppning:D

Svar: oj svårt, har så dåligt koll på hoppningen!
Lina Dolk

2012-07-24 | 15:59:00
Erika Skriver:

Brukar du använda pälsglans till dina hästar sånafall vad rekomenderar du? :)

Svar: svarat i inlägg =)
Lina Dolk

2012-07-24 | 16:43:18
anna Skriver:

Tänkte bara höra vad eran ridbana kostade när ni gjorde den, kanske lite konstig fråga men kul att höra då jag själv har tankar på att fixa en (:

Svar: kommer ett inlägg! =)
Lina Dolk

2012-07-24 | 17:10:57
Blogg/Hemsida: http://aanniiiss.blogg.se
Anonym Skriver:

Dina favo hästar i svenska dressyr landslaget det skulle vara jette kul att läsa om !!:D ps du har värdens bästa blogg !! Lycka till på sm!!!:)

Svar: svarar i inlägg :P
Lina Dolk

2012-07-24 | 18:12:56
Anonym Skriver:

Rida ute/ rida inne
Ha en snäll häst som har lite begränsade gångarter/ha en häst som är dum och busar men har jättefina gångarter
Solsemester/semester där man åker runt och tittar på saker
Titta på idol/ titta på fotboll
Ha en jättebra vän/ ha många vänner men ingen jättebra
Jobba med hästar/ jobba men något annat och ha hästar som hobby
Plugga innan stallet/ plugga på kvällen efter stallet
Choklad/ laktris
Cola/ fanta
Vara superrik utan familj/ vara fattig i en lycklig familj

Dom jag kom på nu ;)

Svar: svarat i inlägg! =)
Lina Dolk

2012-07-24 | 19:00:04
Anonym Skriver:

Bara rida utan att fixa i stallet/ bara fixa i stallet men inte rida.
Blogga/ rida.
Sto/valack/hingst.

Islandshäst/fjording.
Het häst/seg häst.
Tävla Ojoj utan toppresultat / tävla någon annans ponny med toppresultat.

Tävla lag/ individuellt.
Köpa kläder till dig/ köpa saker till hästen.
Ta kort/ filma när du tävlar.

Vara blind/ döv.
Rida i ösregn/ rida i 30 graders värme. ;)

Svar: svarat i inlägg! =)
Lina Dolk

2012-07-24 | 19:45:40





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0