utvärdering

Fråga: Kan du inte utvärdera schabraket och lindorna i ett inlägg? Har hört så mycket negativt om dom, men är jätte sugen på att köpa då det är grymt snyggt!!
 
 
Svar: Jag är nöjd! Bör ha tagit schabraket i storlek full så hade det varit bättre på OJ OJ och Casanova. Men ponnystorleken ligger perfekt på Ove. Har tvättat det och det höll bra i tvätten. Lindorna är lagom långa och kul med denna färg tycler jag. Roligt att ha lite färkstarka ibland. Schabraket är rätt tjockt men det är snyggt enligt mig. Helt klart prisvärt!
 
Det vi pratade om var schabraket och lindorna på bilderna nedanför, köpta ifrån hööks!
 
 


2 Kommentarer till "utvärdering"

Hanna Skriver:

Riktigt häftigt med lite färg!

Svar: eller hur, livar upp lite =)
Lina Dolk

2012-07-17 | 07:26:14
Blogg/Hemsida: http://dressyrfuc.blogg.se
Lina Skriver:

Tack för svar, kul att du svarade så fort dessutom! :D

Var inne och kollade för att beställa nyss men verkade som om det bara fanns ponnystorlek kvar och tror inte hästarna jag rider på, hästar och inte ponnysar, skulle tycka det va så bekvämt, tyvärr :(

Svar: vad synd, det kommer säkert in flera storleker senare =)
Lina Dolk

2012-07-17 | 22:01:29
Blogg/Hemsida: http://www.colarium.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0