Vi tar mobilen istället..

Har försökt att bloggat ifrån datan nu flera gånger, men vi är inte helt överens om jag säger så! ;) och min mobil är död men nu har jag tagit mammas mobil. Så får vi se hur det går! Träningen för Emelie gick väldigt bra! Oj Oj var fin och jag red igenom min kür!!!!!! Gaaahhh så spännande! Imorgon ska jag rida E-type på morgonen, sen ska jag fixa det sista i sadelkammaren med lite hjälp av pappa ! Sen kommer Elin hem ifrån två dagar i Smögen, då får hon se hur det blev! Hoppas hon tycker det blir bra :p Ska försöka ladda bilderna ifrån hoppträningen imorgon, får se hur det går då! ;) Haha snart är det dags för mig och E-type för tredagarsmeeting!



1 Kommentarer till "Vi tar mobilen istället.."

Alice Carlsson Skriver:

Det ska bli skitkul att tävla i Strängnäs! Jag och Opman är väldigt taggade :) synd att jag inte ska vara med i cupen, men aja :)

Pusspuss! <3
/Alice

Svar: vi på storhästar redan, det är bra av oss=) puss <3
Lina Dolk

2012-07-18 | 09:21:05
Blogg/Hemsida: http://systrarnacarlsson.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0