Fynda!

Vill du in och fynda? Lovar att du kommer hitta både en och två saker till bra priser på denna länk: http://secondhorsegear.blogg.se/


Själv har jag hittat regntäcke som jag tror jag ska slå till på.



1 Kommentarer till "Fynda!"

Ponnydressyr, Emma Skriver:

Hej Lina! Jag frågade dig för några månader sen om du skulle vilja gästblogga hos oss. Vi är två tjejer som rider dressyr. Har vars två hästar och uppdaterar bloggen flera gånger om dagen. Vi har ca 300-400 läsare om dagen och de skulle säker velat läsa om dig!

Jag tänkte att du kanske skulle kunna skriva om något speciellt som t.ex. SM 2012, hur ett meeting går till eller om någon olycka. Sånt som drar läsare.



(Just nu har vi lite kaos på bloggen. En tjej hoppade precis av så vi har en tillfällig design)



Om du vill får du gärna smsa mig på 0733906381. Det ger dig en chans till några fler hundra läsare :)

/Emma

2012-06-08 | 00:16:57
Blogg/Hemsida: http://ponnydressyr.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0