Hästarna 5/6

Nido: Vi gjorde förvänd galopp för första gången idag, han stressade upp sig själv lite men sen kom jag på hur jag skulle rida och då blev dom 100 gånger bättre. Han gjorde även fina skänkelvikningar idag! Och i slutet av passet travade jag på volten och jösses vad den hästen kan trava! :D

Ove: Han var inte helt loss i vänstersidan, men efter mycket övergångar trav-galopp och åttvolter så släppte han till och blev riktigt fin! Det gäller även att jag inte bara sitter stilla med bena eller klämma. Utan snabba ben ska det vara!

Oj Oj: Han var mjuk och fin i munnen idag! Men eftersom att han har tappat en baksko så var jag inte lika kvick i bakbena som jag ville ha han. Men imorgon kommer Ida (hovis) och skor E-type och Oj Oj.
Oj Ojs slutor var fina, jag måste bara tänka på träning att öka och minska stegen så att han blir kvickare för min skänkel!

Nöjd men alla idag!



Imorgon ser det ut så här:

Longera E-type.
Jogga Oj Oj
Hoppträning på Ove
Hoppträning på Casanova
Dressyr på Nido 



0 Kommentarer till "Hästarna 5/6"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0