Hoppläger

Är iväg på hoppläger nu som sagt tvådagars. Imorse hade vi sitsträning, då red jag Casnova, gick bra nyttigt med dessa sitsträningar man kan aldrig få för många! På em hoppade jag bpde Ove och Casanova.
Bilder kommer imorgon för Elin ska hämta mig  och hästarna så hon har lovat att ta kort imorgon när jag tränar.
Mobilbilder får duga idag :)

Betar hästarna för hand då de är inne i boxar här. De får gå ut i våra egna hagar när vi kommer hem imorgon istället och vara ute hela natten om vädret tillåter det.



Hej kompis!


De har grisuppföddning här där vi är, se så söta! Även om det stinker hahah. Men supergulliga!



Vi bor i deras hästbuss nu denna natt när vi ska övernatta. KUL! Hoppas vi inte rullar iväg ;)





0 Kommentarer till "Hoppläger"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0