Njut säger jag bara!

Nu på avslutningsmiddagen fick jag mig en tankeställare!

Tänk att alla nior bara kommer att försvinna, på fredag är det sista gången man träffar alla underbara människor tillsammans! Alla minnen, konserter och alla små knäppa stunder vi har haft tillsammans är snart slut. Jag vill tacka alla som har gjort dessa stunder till en del av min livshistoria. Jag vill nästan gå en vecka till för att få säga hejdå till alla hundragånger om! Men imorgon ska vi ha en mysig dag tillsammans och ta vara på den tiden som är kvar.

Och vi 8or kommer att bli 9or och mycket kommer att förändras, men ni nuvarande 9or får lova att komma och hälsa på OFTA ;) 



 


0 Kommentarer till "Njut säger jag bara!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0