På TIDEN!!

Har försökt att bloggat flera gånger idag, men det har inte gått att logga in på varken mobilen eller datorn. Men nu är jag äntligen inne! ;)

Dagen:

Först på morgonen red jag dressyr på Casanova och han var riktigt fin lill plutten! :D
Sen longerade jag Oj Oj och släppte ut dom och tog in Ove och Nido.

Åkte vidare till Katrineholm för att min kusin tog studenten ;) Så jag, mor och far och även farmor tog oss in och grattade honom! Han har sin mottagning imorgon så då får vi gratta mera då! ;)
Mamma, pappa och farmor åkte hem medans jag var kvar med Lena (faster) och Malin (kusin) Alvin (kusinbarn) och Andreas (malins kille) och tittade lite till när de åkte runt på flaket och sen köpte vi med oss pizza hem och mumsade i oss! Hjälpte även till att sätta upp tältet och hämta stolar och bord tills imorgon!

Sen tog jag en promenix hem och möte Sofie (brors tjej), hon skulle köra hem våran bil så jag åkte med henne, vi bestämmde oss för att ha en mys kväll med godis och film! Så hon och jag hjälptes åt med stallet sen åkte hon in och hyrde film och köpte godis medan jag longerade E-type, pigg herre idag! Jag red även Ove och Nido, Ove kändes väldigt fin i munnen och Nido gjorde fina galoppserpentiner!!








0 Kommentarer till "På TIDEN!!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0