dressyr

Som jag har nämnt tidgare så bor och jobbar min andra syster i Åre. Så på onsdagkväll ska jag dit och hälsa på henne till söndag, ska bli superkul!

Alltså ska hästarna gå riktigt hårt dessa tre dagar jag hinner rida innan jag ska åka. Elin kommer rida OJ OJ de dagar jag är borta, medan Casanova och Sir Owein får ta det lugnt med longering över bommar.

Idag bli det dressyr på alla hästar, fokus på övergångar och ställningen. Jag rider dom ibland lite för raka och glömmer ställningen lite, men det ska jag tänka på idag. Stallet kommer vara klart när jag kommer hem då Elin är ledig idag, så det är alltså bara träning utav hästar för min del efter skolan!



1 Kommentarer till "dressyr"

sofia Skriver:

kommer du bo hos dein syrra då eller på totto hotell?

2012-03-26 | 18:35:00





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0