Kommande

Kommande tävlingar som jag är anmäld till är nästa helg i Sundsvall, årets första nationella start, blir vita springaren OJ OJ som ska med. Både Casanova och Sir Owein är anmälda till Gripen den 23/3, dessvärre är vi reserver där, Casanova LA och Ove LB. Får hoppas några faller bort så jag får starta dom två :D  Sedan är det Hästhagen, nationellt meeting i början av april, OJ OJ såklart.

Nu när tävlingarna börjar rulla igång ordentligt så känner jag hur mycket mer jag presterar hemma på banan. Börjar hela tiden tänka tävling och rörelser, och jag älskar det. Att nå framsteg = framgångar är så härligt tillsammans med sina fyrbenta. Även när motgångarna kommer är det bara ge sig tusan på att besegra dom!



0 Kommentarer till "Kommande"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0