Morgon!

Godmorgon alla!

Redan vaken och riktigt pigg mot hur jag kände mig igår i kroppen. Har gått igenom ritten i huvudet och ska snart åka och fodra honom samt några andra hästar vi har lovat att ge morgonfoder till. När vi är där nu på morgonen så ger vi mat samt vatten, tar av back on trackskydden och låter honom komma ut på en promenad. Det var en lång resa igår för honom därför behöver han komma ut och gå nu på morgonen också! Åker sedan tillbaka hit till vandrarhemmet där vi bor för att äta frukost och fixa till mig med håret och tävlingskläderna.

Startar vid 12 samt 16 tiden idag, så håll en tumme det behöver jag nu på årets första start!

Kommer uppdateringar ifrån mobilen under dagen! =)





4 Kommentarer till "Morgon!"

Julia Skriver:

Lycka till! :D

2012-03-17 | 09:19:14
Blogg/Hemsida: http://youngrider.bloggplatsen.se
Emma Skriver:

Lycka till! :D

2012-03-17 | 09:32:59
Emma Skriver:

Lycka till! :D

2012-03-17 | 09:33:15
Anna Skriver:

Heja Lina! Lycka till:)

2012-03-17 | 11:49:29





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0