Svar På Tal

Har kommer lite svar på kommentarer ;)

Ifrån Kajsa:
häftigt att prova o bada isvak, men det låter riktigt kallt ;)

Svar: Ja det var riktigt coolt, musklerna krampade kan jag ju säga ;)



Ifrån: Alexandra
hej! till ditt br sätt, vad har du för pike?
kan du länka en länk till mig där du köpt den?

Svar: Jag Köpte den i en av alla stånd i Falsterbo, men märket är Kingsland. Hoppas du hittar det ;)

Ifrån: Jenny
Hur hög är han? :) han är såå fiin! Måste vara en härlig känsla att rida honom.

Svar: Ove är 129 cm. Tack, ja han är riktigt fin! Och känslan är obeskrivlig visa dagar!


Ifrån: Anna
kan du inte lägga in flera bilder ifrån konserten?

Svar: Jo visst, men har inte bilderna på denna dator så jag fickar det när jag kommer hem ;)


Ifrån: Moa
Ni verkar ha en jätterolig klass! Kan du inte berätta med om vad ni gör tillsammans? :D

Svar: Jo absolut! Gör det ihop med konsertbilderna :)


Ifrån: Sofia
kommer du bo hos dein syrra då eller på totto hotell?

Svar: Ja, jag bor på Tott hotell :p


Har du något du undrar, så fråga på :D


Ifrån varmaste varmt till kallaste kallt ;)


0 Kommentarer till "Svar På Tal"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0