Varför nu?

Hej på er!

Hemma ifrån skolan idag då jag har influensa/magsjuka.
Så typiskt att det ska komma precis nu innan tävlingen! Men jag ska bli friks! Värre om jag smittar Elin och mamma då har jag ju ingen hjälp!

Jag har kommit på att det alltid händer något när det inte får hända!

Mitt första SM med Prim fick jag åka dan innan till en som knäcker till rygg/nacke.

På Falsterbo iår hoppade axeln urled så vi fick tillbringa sista dan på akuten.

På PonnyDerbyt 2011 hoppade axeln urled igen (tur att Linneas mamma är sjuksköterska.)

Och nu första tävlingen med Oj Oj iår blir jag sjuk.

Men allt kommer att ordna sig! Det gör det alltid :D
Nu ska jag ta och sova lite!


E-type, jag och Mickan ;)


2 Kommentarer till "Varför nu?"

Alice Carlsson Skriver:

Åh vad tråkigt!! Du får verkligen krya på dig <3 !

2012-03-14 | 09:41:27
malin Skriver:

krya på dig!



men kan du skriva om vilket släp du har? :)

2012-03-14 | 13:04:50
Blogg/Hemsida: http://malinsjolander.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0