Fina Casanova

Fråga: Hej! Grattis till alla framgångar med dina hästar;)
Du är en riktig inspirationskälla:)! Hur går det med att sälja Casanova? Har det varit någon mer att titta på honom?;)

Svar:
Hej! Tackar så mycket! Vad roligt att jag kan insperera :)
Casanova är fortfarande till salu, det har inte varit någon mer som kollat på honom. Fina Casanova bör gå som smör! Men han fortsätter att utvecklas med stormsteg hemma just nu i både hoppningen och dressyren, så den som tar vara på honom sedan får en riktigt fin häst.

image description




4 Kommentarer till "Fina Casanova"

jenny Skriver:

Hade varit super intreserad! precis allt jag söker.. Dock tror jag att jag skulle vara för lång, Han är väl en C-ponny? Jag är 169:/



kram♥

2012-05-11 | 20:47:10
Anonym Skriver:

Hur hög, och gammal är cassanova? :)

2012-05-11 | 20:51:29
elise Skriver:

han är verkligen super fin!! <3

2012-05-11 | 21:24:56
Blogg/Hemsida: http://eliisevogniild.blogg.se/
Maja Skriver:

Han är så underbart, galet fin !!

2012-05-11 | 23:06:03
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0