Hoppning på schemat!

Imorgon ska Oj Oj, Ove och Casanova hoppas! Ska starta min livs första Pay&Jump med Ove och Casanova på onsdag. Så vi ska hoppa en kortare bana på låga höjder så att dom får självförtroende!

Sökte på Google efter lite övningar och det blev denna bana, tyvärr har vi bara 6 hinderstöd så det blev sockerbitar på vissa hinder, även en tunna som miljöträning! :)



2 Kommentarer till "Hoppning på schemat!"

Tina Skriver:

Har du några tips om vad man ska tänka på när man rider LA:P1? Är på väg att debutera så skulle vara kul och höra :D

2012-05-20 | 21:12:02
Anonym Skriver:

Har oxå bara några stöd hemma så man tar vad man har!!;)

En annan fråga bara:

Ja just nu har jag 3 hästar,2 ska bort över sommarn då måste jag ha en häst till,så jag är 1,59cm och jag är egentligen alldeles för lång för en b-ponny men jag ska utbilda en ungponny då,dom ville ha hjälp. Tycker du att jag kan ha den eller skulle du bli chockad om du såg en sån på tävlingar,ska kanske tävla nån gång;) hoppas du fattar,älskar alla dina hästar så jäkla fina!! :D pponnyn är bara 1,23

2012-05-20 | 22:49:39





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0