Hovslagaren

Exakt just nu är hovslagaren i stallet och ser till att Casanova & Ove får nya skor på sig. Det var därför vi tog stallet tidigt imorse så att det skulle vara ordning och reda när Johan kom. Aldrig kul att låta stallet vara omockat om det ska komma folk. Johan sköter hästarna själv, så därför kan vi vara i skolan/ jobbet under tiden. Det är lyx! För i ärlighetens namn så är det rätt trist att se på när hästar skos tycker jag. Även om det är nyttigt också! Jag brukar stå och putsa saker medan hovslagaren fixar hästarna annars så kan jag ha uppsikt och prata samtidigt :)



1 Kommentarer till "Hovslagaren"

Bea Skriver:

Är de bara jag eller har inte ove blivit större? (för de är väl ove?)

eller är det bara elin som är liten xP

2012-05-15 | 13:08:39





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0