MATILDA!

Jag kommer att skicka mitt hårnät till Matilda!
Kommer att skicka det på posten till dig, bara du kan maila mig min adress. ( [email protected] )

Din motovering!
Jag skulle vinna då jag är en tävlingsryttare med höga ambitioner som du ;) Jag har haft otur med mina ponnys som har blivit sjuka :( Men snart är jag igång med tävlingarna och då ska du få se ditt hårnät på en massa tävlingar :D Jag har inget hårnät som passar till min donut och därför vore det perfa med ett nytt (jag är blond, passar super då)

älskar din blogg<3



Jag ger dig all lycka till i framtiden och hoppas att dina ponnys håller! Ser fram emot att se dig och "mitt" hårnät på tävlingar!

TACK!



0 Kommentarer till "MATILDA!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0